sâmbătă, 19 septembrie 2015

Top 5 articole vestimentare pentru aceasta toamna

Dragile mele dragi,

Dupa o luuunga perioada de absenta, mi-am facut curaj, din nou, sa impartasesc cu voi lucrurile pe care le iubesc si care ma fac fericita. Adevarul este ca mi-a fost extrem de dor sa imi exprim liber, aici pe blog, ganduri legate de creativitate in ceea ce priveste stilul vestimentar, dar si ganduri despre diferite modalitati prin care ne putem mentine mereu frumoase si atragatoare. Eu vad blogul ca pe o oglinda a tot ceea ce insemn eu si imi doresc din tot sufletul sa va inspir macar putin prin gandurile mele! :)

Pentru astazi am ales sa scriu despre cele 5 piese vestimentare pe care le voi purta in toamna aceasta.

1. Pantalonii evazati
Am inceput cu articolul vestimentar de care ma declar cea mai entuziasmata! Pantalonii evazati sunt mega in in aceasta toamna si consider ca merita sa ii purtam din plin. Podiumurile de moda abunda in diferite modele de pantaloni evazati din materiale diverse, insa, eu raman la clasicii jeansi pe care de abia astept sa ii port. Cei pe care ii voi purta eu sunt, de fapt, din garderoba mamei mele si acest lucru ii face si mai speciali.




2. O geanta neagra cu accente aurii
De multe ori, toamna imi place sa port negru ceva mai mult ca de obicei, iar o geanta neagra este intotdeauna o investitie buna pentru ca poate fi purtata in multe combinatii frumoase, Cea pe care am ales-o eu este inspirata de minunatele genti Celine, dar muuuult mai budget friendly. Iubesc detaliile aurii, consider ca ele ofera o eleganta aparte.



3. O palarie din lana
Am inceput sa dezvolt o iubire pentru palarii inca de anul trecut. Dupa parerea mea, palaria este un accesoriu care aranjeaza orice tinuta, oferindu-i un aer mai special. Gasiti modelul de palarie pe care l-am ales eu AICI.



4. O pereche de sandale inchise cu toc
Inca ne mai putem bucura putin de caldura si, pentru mine, este momentul perfect sa port perechea mea preferata de sandale. Le iubesc enorm! In primul rand, datorita tocului gros, ofera stabilitate, iar baretuta care se incheie la glezna le ofera un aer sexy. Arata nemaipomenit de bine pe skinny jeans, dar si pe boyfriend jeans atunci cand ii intorc putin pentru a fi stramti pe glezna. Sa nu mai spun de aspectul materialului din care sunt facute... sunt absolut perfecte! 



5. O pereche de botine elegante
Din nou, cu detalii aurii, aceste botine pe care le-am ales sunt super comode si mega stilysh. De abia astept sa le stilizez in diferite combinatii: cu clasicii jeansi sau cu rochii si pulovere calduroase. Le puteti gasi si voi AICI.




Voi ce veti purta cu drag in aceasta toamna?

Kisses,
Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu